Wednesday, March 16, 2011

ប៉ុន្តែ​ក្រសួង​អប់រំ​មិន​ផ្ដល់​សិទ្ធិ​ឲ្យ​សមាគម​គ្រូ​មួយ​នេះ​បាន​ចូល​រួម​ប្រជុំ​ឡើយ។

ដោយ អ៊ុក សាវបូរី
2011-03-16
វិទ្យុអាស៊ីសេរី
ប៉ុន្តែក្រសួងអប់រំមិនផ្ដល់សិទ្ធិឲ្យសមាគមគ្រូមួយនេះបានចូលរួមប្រជុំឡើយ។
  ប្រធាន​សមាគម​គ្រូ​បង្រៀន​កម្ពុជា​ឯករាជ្យ លោក រ៉ុង ឈុន (RFA/Ayuthyea)
ប្រធាន សមាគម គ្រូ បង្រៀន កម្ពុជា ឯករាជ្យ លោក រ៉ុង ឈុន (RFA/Ayuthyea)
ប្រធានសមាគមគ្រូបង្រៀនកម្ពុជាឯករាជ្យ លោក រ៉ុង ឈុន ថ្លែងថា ក្រសួងអប់រំយុវជន និងកីឡា មិនដែលអនុញ្ញាតឲ្យសមាគមគ្រូមួយនេះ ដែលជាតំណាងឲ្យលោកគ្រួ អ្នកគ្រូ ៩៤៥០នាក់ ឲ្យបានចូលរួមសន្និបាតថ្នាក់ជាតិ ដើម្បីលើកជាមតិយោបល់ និងសំណូមពរផ្សេងៗ ជាមួយក្រសួងអប់រំម្ដងណាឡើយ។
លោក រ៉ុង ឈុន បន្តថា នៅក្នុងសន្និបាតអប់រំថ្នាក់ជាតិ ចាប់ពីថ្ងៃទី២២ ដល់ថ្ងៃទី២៤ មីនា ឆ្នាំ២០១១ ខាងមុខ សមាគមគ្រូបង្រៀនកម្ពុជាឯករាជ្យចង់ចូលរួមពិភាក្សាទៅលើលទ្ធផល ដែលក្រសួងសម្រេចបាន និងឧបសគ្គ និងការរំពឹងទុក សម្រាប់ការអភិវឌ្ឍវិស័យអប់រំពេលអនាគត ដើម្បីកែលម្អការអប់រំ និងកែលម្អស្ថានភាពរស់នៅរបស់គ្រូបង្រៀន។ ជាមួយគ្នានោះ សមាគមចង់បង្ហាញគំនិត និងទស្សនៈនៃសមាជិកគ្រូបង្រៀន បង្ហាញគន្លឹះនានាច្រើនទៀត ឲ្យក្រសួងទទួលយក បើគ្រូបង្រៀននៅមានមុខរបរទី នៅពេលនោះ កូនខ្មែរយើងមិនអាចទទួលបានការអប់រំប្រកបដោយគុណភាពទេ
អ្នកគ្រូបង្រៀននៅសាលាបឋមសិក្សាក្នុងក្រុងភ្នំពេញបានបង្ហាញថាក្រសួងមិនទាន់បានផ្ដល់សៀវភៅអានថ្មីដល់គ្រប់សាលា ដើម្បីឲ្យសិស្សបានខ្ចី អាននៅក្នុងបណ្ណាល័យទេ។ អ្នកគ្រូបន្ថែមថា ការចេញវិញ្ញាសាប្រឡងមាសទី ឆ្នាំនេះ មិនមាននៅក្នុងមេរៀនដែលមន្ទីរ និងក្រសួងផ្ដល់មកឲ្យគ្រូបង្រៀនសិស្សឡើយ។ អ្នកគ្រូសុំឲ្យសន្និបាតនៅថ្ងៃទី២២ ដល់ថ្ងៃទី២៤ មីនានោះ គិតពីបញ្ហាវិញ្ញាសាប្រឡង គួរតែចេញពីក្នុងមេរៀន ទើបសិស្សមិនចម្លងគ្នា អ៊ីចឹងធ្វើឲ្យសិស្សហ្នឹង វាយតម្លៃគ្រូ ថាគ្រូបង្រៀនមិនដែលត្រូវសោះ គ្រូបង្រៀនណេះ ទៅចេញណោះ អ៊ីចឹងវាធ្វើឲ្យបាត់បង់តម្លៃរបស់គ្រូបង្រៀនដែរ
អ្នកគ្រូ អ៊ុក ឆាយាវី បង្រៀននៅវិទ្យាល័យមួយ ក្នុងខេត្តកណ្ដាល មានប្រសាសន៍ថាគាត់ចង់ចូលរួមក្នុងសន្និបាតថ្នាក់ជាតិនៃក្រសួងអប់រំនោះ ដើម្បីបង្ហាញទៅគ្រប់គ្នា ពីផលវិបាកនៃការបង្រៀនដែលខ្វះឧបករណ៍បង្ហាញ សម្រាប់ងាយពន្យល់សិស្ស។
គ្រូបង្រៀនវិទ្យាល័យហ៊ុនសែនបរិបូរ លោក កែវ ថៃ មានប្រសាសន៍ថា ការអប់រំសិស្សធ្លាក់ចុះ ព្រោះគ្រូមិនសូវហ៊ានមានមតិយោបល់បន្ថែមលើឯកសារ ដែលក្រសួងដាក់ឲ្យបង្រៀន។ ម្យ៉ាងទៀតក្រសួងអប់រំ មិនទទួលយកការផ្ដល់យោបល់ពីសមាគមគ្រូ ដែលបានជួបបញ្ហាច្រើន ហើយបញ្ហាទាំងនោះ សុទ្ធតែជួយកែលម្អវិស័យអប់រំ វិស័យអប់រំ បើសិនមិនកែលម្អទេ ធ្លាក់ដុនដាបហើយនៅថ្ងៃខាងមុខនេះ។ វាមានតែបរិមាណ តែគុណភាពពុំមានទេ។ អ៊ីចឹងហើយបានការផ្ដល់សិទ្ធិសេរីភាព ការលើកទឹកចិត្តឲ្យគ្រូបង្រៀននៅគ្រប់គ្រឹះស្ថានសិក្សា ចូលរួមផ្ដល់យោបល់ ផ្ដល់គំនិត ផ្ដល់មតិ ហើយត្រូវទទួលយកទៅពិចារណា ហើយបញ្ចូលក្នុងកម្មវិធីអប់រំ កម្មវិធីនៃការគ្រប់គ្រងវិស័យអប់រំទើបប្រសើរ
រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងអប់រំច្រើនរូប ដែលវិទ្យុអាស៊ីសេរីបានទាក់ទងសុំយោបល់ឆ្លើយតបការលើកឡើងខាងលើ សុទ្ធតែជាប់រវល់ប្រជុំ ដែលមិនអាចផ្ដល់ព័ត៌មានបាននៅថ្ងៃពុធ ទី១៦ មិនា។
សន្និបាតជាតិក្រសួងអប់រំយុវជន និងកីឡា នៅថ្ងៃទី២២ ដល់ថ្ងៃ២៤ មីនា និងធ្វើការពិភាក្សាលើការអប់រំសម្រាប់ទាំងអស់គ្នា ឆ្នាំ២០១៥។ ផែនការថ្នាក់ជាតិសម្រាប់ការកសាងសមត្ថភាពគ្រូបង្រៀន។ គោលនយោបាយលើការអភិវឌ្ឍកម្មវិធីសិក្សាសម្រាប់ការអប់រំចំណេះទូទៅ ឆ្នាំ២០១០-២០១៤។ គោលនយោបាយលើសាលាកុមារមេត្រី។ គោលនយោបាយលើការអប់រំថ្នាក់មូលដ្ឋាន។ គោលនយោបាយលើការទទួលបានការអប់រំស្មើគ្នា។ គោលនយោបាយវិមជ្ឈការ និងប្រតិភូកម្មអំណាច ដូចជាការប្រើប្រាស់នូវផែនការប្រតិបត្តិប្រចាំឆ្នាំនៅកម្រិតថ្នាក់ខេត្ត។
លោក រ៉ុង ឈុន បានមានប្រសាសន៍ថា ការណ៍ដែលក្រសួងអប់រំមិនទទួលយកអនុសាសន៍របស់សមាគមគ្រួបង្រៀន ដាក់ចូលក្នុងកិច្ចពិភាក្សាក្នុងសន្និបាតប្រចាំឆ្នាំរបស់ក្រសួងអប់រំនេះ សមាគមនឹងស្វែងរកម្ចាស់ជំនួយអន្តរជាតិ អង្គទូត និងសង្គមស៊ីវិលឲ្យដាក់សម្ពាធលើក្រសួងអប់រំ ឲ្យផ្ដល់សិទ្ធិឲ្យសមាគមគ្រូបង្រៀនឯករាជ្យ បានផ្ដល់មតិយោបល់ គោលនយោបាយក្នុងវិស័យអប់រំផងដែរ៕

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys